Verzendingen, ontvangen en retourneren

Op deze pagina vindt u alles wat u moet weten over de verzending, de ontvangst en informatie over retourneren.

Verzendingen

Zodra je bestelling is verwerkt wordt deze met de eerstvolgende postronde verstuurd met PostNL. Wanneer je voor 14:00 hebt besteld gaat deze gegarandeerd nog dezelfde dag met PostNL mee.

Op het moment dat uw bestelling is afgegeven bij PostNL, krijgt u hierover bericht via de mail, met daarbij de Track&Trace code welke u kunt gebruiken voor het volgen van de verzending.

Ontvangen

U heeft uw product ontvangen en wilt direct aan de slag. Maar wacht even voordat u dit doet. Wij besteden zorg aan uw product tijdens productie en kwaliteitscontrole alvorens de verzending. Maar dat wilt niet zeggen dat anderen dat ook doen. Controleer uw product goed. Hoe ziet de verpakking eruit, is dit het product welke u had besteld en voldoet het aan uw verwachtingen, is het product onbeschadigd, enzovoorts. Klopt er iets niet? Neem contact met ons op en we zullen samen een oplossing vinden. Daarnaast heeft u uiteraard altijd nog uw Herroepingsrecht.

Retourneren

Is het product toch niet wat u had verwacht? Is deze beschadigd aangekomen? Kapot gegaan binnen een onredelijke termijn terwijl u er netjes mee bent omgegaan? Dan is het tijd om beroep te doen op uw Herroepingsrecht. Wanneer u dit heeft gedaan zult u op enig moment de goederen terug moeten sturen naar ons. Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in de kosten voor het retourneren van de goederen en zult u de kosten in de regel zelf moeten dragen. Bewaar daarom de doos goed en ten minsten 31 dagen. Zo kun je geld besparen en de doos/verpakking her-gebruiken voor de retoursverzending.

Tijdens dit proces zult u van ons de adresgegevens ontvangen voor de retoursverzending – dit zal ten alle tijden onze hoofdlocatie in Den Haag zijn. Stuur nooit de retour voordat u van ons de adresgegevens heeft ontvangen. Verkeerd verzonden retouren – dat is naar het verkeerde adres – worden gezien als, niet geretourneerd.